Zelena bananina moka in odporni škrob na LCHF/KETO?

Odporni škrob je trenutno ena najbolj vročih tem strokovne zdravstvene stroke, njegov potencial pa prepoznava tudi vse več tistih, ki se z zdravjem ukvarjajo na vsakodnevnem laičnem nivoju. Veliko pozornosti se namenja njegovemu pozitivnemu vplivu na krvni sladkor, predvsem pri diabetesu tipa 2. Njegovo uživanje veča občutek sitosti in zadovoljstva po obroku, zaradi česar posredno pospešuje izgubljanje kilogramov.

Ob vsem tem pa prinaša še novo upanje tudi vsem, ki se borijo z različnimi autoimunimi bolezni, saj odporni škrob celovito in na dnevni ravni izboljšuje zdravje črevesja.

Vse skupaj pa zveni malo čudno, ne? Kako lahko škrob pripomore k bolj zdravemu krvnemu sladkorju, če pa se v telesu razgradi na glukozo, ki krvni sladkor viša?

Poglejmo, kako deluje!

Bistvo ODPORNEGA ŠKROBA je, da v telesu NE PRETVORI V GLUKOZO. Ko odporni škrob vstopi v telo, se razgradi v – no, sam po sebi v NIČ! In to je njegov največji trik, ki ga lahko zelo učinkovito uporabimo za IZBOLJŠANJE ZDRAVJA.

Šele ko odporni škrob iz naših krožnikov pripotuje do črevesja, ga tam kot največjo gurmansko poslastico pohrustajo dobre črevesne bakterije, in ga nato pretvorijo v KRATKOVERIŽNE MAŠČOBNE KISLINE, ki jih naše telo absorbira.

 

Povedano na kratko:

ODPORNI ŠKROB SE V TELESU NE OBNAŠA KOT OGLJIKOV HIDRAT, TEMVEČ SLUŽI KOT HRANA DOBRIM ČREVESNIM BAKTERIJAM, ZARADI KATERIH SE V NAŠE TELO ABSORBIRA V OBLIKI MAŠČOB.

Odporni škrob 100% USTREZA LCHF/KETO smernicam, kot dodatni bonus pa z njegovim uživanjem poskrbite ŠE ZA ZDRAVJE ČREVESJA.

 

Dobra prehranjenost koristnih črevesnih bakterij in celic črevesne sluznice učinkuje na nivo hormonov v telesu (npr. GLP-1), kar v praksi prinaša izboljšano sposobnost reguliranja nivoja krvnega sladkorja in večjo občutljivost na inzulin.

Kako lahko poskrbite, da bo vaše črevesje ostalo zdravo?

Najlažji način, da mikrobioti vašega črevesja omogočite, da (p)ostane zdrava, je z dnevnim uživanjem ZELENE BANANINE MOKE, ki je najbogatejši NARAVNI VIR odpornega škroba. Uživate jo lahko tako, da jo preprosto vmešate v kozarec vode, smoothi-ja ali drugega napitka in jo popijete. Začnete z uživanjem ene jedilne žlice dnevno in količino postopno povečujete do nekaj žlic dnevno.

Ali pa jo uporabite v vseh svojih najljubših receptih!

Za zdravje svojega črevesja lahko poskrbite, ne da bi temu morali posvečati posebno pozornost – moko, ki jo za pripravo jedi uporabjate običajno zamenjajte z ZELENO BANANINO MOKO! Deluje pri vseh receptih! (Količinsko jo porabite cca. 30% manj kot je navedeno pri receptih s pšenično moko.)

 

Zaključek:

Odporni škrob je posebna vrsta vlaknine, ki ne dviguje krvnega sladkorja, telo ga absorbira v obliki maščobnih kislin, obenem pa predstavlja hrano dobrim črevesnim bakterijam in celicam črevesne sluznice.

Vse to pozitivno vpliva na v telesu prisotne hormone. Mnogo ljudi ob rednem uživanju odpornega škroba poroča o izboljšani ravni krvnega sladkorja, še posebej bolniki s sladkorno boleznijo tipa 2. Ker veča občutek sitosti se priporoča tudi kot dodatek pri hujšanju. 

 

 

*Povzeto po člankih, dostopnih na DIET DOCTOR.