Zato bi morali vsak dan uživati ZELENO BANANINO MOKO

1. ODPORNI ŠKROB
2. ODPORNI ŠKROB
3. ODPORNI ŠKROB

Odporni škrob, prisoten v zeleni bananini moki, vsebuje ogromno vlaknin, ki na telo delujejo probiotično. S spodbujanjem nastanka encimov, ki hranijo dobre črevesne bakterije, ohranjajo zdravo črevesje in pomagajo odpravljati težave v njegovem delovanju.

Odporni škrob v zeleni bananini moki:

– spodbuja redno in zdravo prebavo
– preprečuje vnetja
– veča občutek sitosti (pomoč pri hujšanju)
– izboljšuje absorpcijo vitaminov in mineralov
– preventivno deluje proti raku črevesja
– niža nivo holesterola in trigliceridov v krvi
– varuje pred diabetesom in lajša z njim povezane težave
– zmanjšuje možnost za pojav žolčnih kamnov

4. SEROTONIN

Odporni škrob spodbuja proizvodnjo serotonina, hormona sreče, ki ima vlogo pri zagotavljanju kakovostnega spanca, skrbi za dobro voljo, ohranja zdrav libido in optimalno raven energije, blaži občutke tesnobe in regulira apetit.

5. MAGNEZIJ

Magnezij je eden glavnih katalizatorjev energije, ki nas med vsakodnevnimi obveznostmi drži pokonci. Hkrati pomaga pri ohranjanju zdrave temperature in PH-ja v telesu, deluje proti depresiji, pomaga šibkim mišicam in blaži PMS.

6. FOSFOR

Podpira delovanje živčnega sistema, varuje pred pojavom kapi, nadzoruje krčenje mišic in, skupaj z natrijem, regulira nivo vode v telesu.

7. CINK

Poleg ohranjanja lepih las, kože in nohtov, ima cink tudi veliko pomembnih lastnosti za zdravje. Skrbi za zdrav imunski sistem, pravilno celjenje ran, zdravo rast in razvoj otrok ter ohranja zdrav vid in kognitivne funkcije.

8. VITAMIN E

Močan antioksidant, ki ima vlogo pri ohranjanju zdrave kože, varuje pred toksini, skrbi za dober vid in zdrave možgane.

9. Je BREZ GLUTENA, ŽIT in SLADKORJA. VEGANSKA in primerna za VSE ljudi, tudi tiste z najbolj občutljivimi prehranskimi potrebami.

10. Je NEZAHTEVNA za uporabo.

Lahko jo nadomestite v VSEH receptih in jo uživate tudi SUROVO. Okusna bo povsod – njen okus ni podoben bananam, temveč bolj spominja na ovsene kosmiče, zato ne bo vplival na končni okus vaše jedi.

11. Uporabljate jo lahko kot dopolnilo k prehrani!

Preprosto jo vmešajte v smoothie, jutranje kosmiče, jogurt … Začnite z eno čajno žličko dnevno in količino postopoma povečujte, da se telo lahko privadi na povečan vnos vlaknin.