Veganski BUČNI KRUH brez glutena

Recept je z nami delila Lana, ki na Instagramu osvaja s svojimi inovativnimi in enostavnimi, predvsem pa zdravimi recepti, primernimi za diabetike >> klikni TUKAJ za še več njenih čudovitih receptov!

Je pa ta recept odličen primer, kako enostavno lahko ZELENA BANANINA MOKA v receptih nadomesti običajne vrste mok. V originalnem receptu je Lana uporabila 150 g pirine moke, katero smo mi zlahka zamenjali z zgolj 100 g ZELENE BANANINE moke. Rezultat je bil odličen!

POTREBUJEŠ:

– 100 g ZELENE BANANINE moke 
– 150 g razmaščene BUČNE moke 
– 1 ščepec HIMALAJSKE soli
– 15 ml olja
– 1 pecilni prašek ali žličko sode bikarbone
– 3 dcl mineralne vode

TAKO GA PRIPRAVIŠ:

V večji posodi najprej s kuhalnico zmešaj vse suhe sestavine. Dodaj olje, ponovno premešaj, nato pa začni postopomo dodajati svežo mineralno vodo.

Vodo dodajaj po občutku, dokler ne dobiš srednje goste mase, ki jo samo vliješ na pekač, pripravljen za peko kruha. Pekač lahko po želji obložiš s peki papirjem.

Na vrh potresi še bučna semena in kruh peci 45 minut na 180°c.

 

NASVET:

Če nimaš pekača, ki bi ustrezal velikosti naše mase za kruh, lahko bučni hlebček spečeš tudi kar na pekaču. Oblikuješ lahko tudi žemljice oz. kajzerice 🙂 V tem primeru, ker je masa malenkost lepljiva, si pri oblikovanju hlebčka/kajzeric/žemljic … pomagaj tako, da izdatno pomokaš svoje roke in maso z zeleno bananino moko. 🙂

 

 

Dober tek! 🙂