Ti brezglutenska dieta lahko pomaga shujšati?

Ješ zdravo, omejuješ kalorije, tvoje telo pa se vseeno noče in noče znebiti odvečnih kilogramov? Veš, da je lahko gluten tisti, ki ti postavlja ovire na poti do tvoje idealne teže?

Strokovnjaki se strinjajo, da tudi če nimaš celiakije, izbris glutena iz jedilnika pozitivno vpliva na izgubo telesne teže. Poudarek postavljajo predvsem na pšenico – ta namreč, poleg glutena, vsebuje še številne druge beljakovine in škrobne spojine, ki škodujejo telesu. Tudi zato mnogi zdravniki ob pojavu različnih zdravstvenih tegob priporočajo izločitev pšenice in njenih proizvodov iz prehrane. Podobno je tudi z drugimi pogostejšimi glutenskimi živili, kot sta npr. ječmen in rž.

Kaj je tako spornega pri pšenici?

Uživanje pšenice stimulira telo, da proizvede večje količine inzulina, kot bi bilo potrebno. Visoka raven inzulina v krvi pa je razlog, da se nam, predvsem okrog trebuha nabirajo trdovratne maščobe, ki se jih kljub izvajanju trebušnjakov in kontroliranju porcij ne moremo znebiti – od tod tudi izraz “gluten oz. wheat belly” – ampak o tem več naslednjič.

Prekomerno izločanje inzulina pri zdravih odraslih povzroči (lahko tudi nevarno) prenizek krvni sladkor, zaradi česar smo pogosto, če ne ves čas, lačni. Po zaužitju pšenice se krvni sladkor nenadno dvigne, na kar telo reagira z izločanjem inzulina – ta pa povzroči padec krvnega sladkorja in posledično lakoto. Ker smo lačni, zgrabimo piškot, in postopek se ponovi. Znajdemo se v začaranem krogu.

Uživanje brezglutenske zelene bananine moke, ki vsebuje še odporni škrob (ta skrbi za zdravo črevesje in deluje prebiotično) učinkovito podpre naš proces hujšanja.

Pri tem naj omenimo še to: Raziskava je pokazala, da so miši na brezglutenski dieti, ki so uživale VELIKO MAŠČOB izgubile več teže kot miši, ki v jedilniku niso imele ne glutena ne maščob.

Obstaja statistična povezava med količino zaužite pšenice in količino kilogramov, ki jih imate:
Več pšenice kot pojemo, večji je indeks naše telesne mase. To lahko ugotovimo s primerjanjem rezultatov različnih javno dostopnih raziskav.

Ni pomembno le, da nadomeščaš gluten. Predvsem je pomembno s KAKŠNIMI ŽIVILI ga nadomeščaš.

Če pšenico in druge glutenske proizvode zamenjate z živili, ki so polni sladkorja in vsebujejo visoko vsebnost praznih kalorij, niste ne za svoje zdravje ne za svojo težo naredili prav nič. Tudi pri izboru brezglutenskih alternativ je predvsem pomembno, da smo pozorni na njihovo sestavo. In prav sestava je, poleg njene vseuporabnosti, glavna prednost zelene bananine moke. Odporni škrob v njej poskrbi, da je krvni sladkor ves čas v mejah normale, kot prebiotik nahrani dobre črevesne bakterije in ohranja zdravo mikrobioto, ker deluje kot vlaknina pa daljša občutek sitosti.

Če torej iščeš moko, ki lahko v vseh receptih popolnoma nadomesti pšenično, je 100% NARAVNA in brez motečih priokusov, ob vsem tem pa še koristi zdravju, izberi ZELENO BANANINO moko.