LCHF BUČNI ŠTRUDELJ BREZ mlečnin, glutena in sladkorja

Stranka nam je poslala recept za LCHF BUČNI ŠTRUDELJ, ki ga je pripravila BREZ GLUTENA in BREZ dodanega SLADKORJA. Zlahka pa iz njega izpustiš tudi mlečnine!

 

Za testo potrebuješ:

– 100 g MANDLJEVE razmaščene moke
– 60 g ZELENE BANANINE moke
– 40 g KOKOSOVE razmaščene moke
– 40 g masla ali kokosove maščobe
– 30 g INDIJSKEGA TRPOTCA
– 2 jajci
– Ščepec HIMALAJSKE SOLI

Vse sestavine dobro zmešaš in z rokami zgneteš v kepo enotne strukture. Pripravljeno testo razvaljaš med dvema papirjema za peko in ga za 10 minut postaviš v hladilnik.

Za nadev potrebuješ:

– 250 g skute*
*Za brezlaktozno varianto izberi skuto brez laktoze ali pa jo izpusti iz recepta.
– 1 naribano bučko
CIMET v prahu (po okusu)
– Limonino lupinico (po okusu)
– 6 JŽ ERITRITOLA v prahu z magnezijem

Vse sestavine za nadev fino premešaš skupaj in z nadevom fino premažeš razvaljano testo. Zviješ in pečeš v predogreti pečici prvih 20 minut na 200°C, nato pa še 30 minut na 180°C.

Razrežeš, posuješ z eritritolom v prahu in postrežeš. Dober tek!