BUČKINA PITA BREZ GLUTENA

Lana nas je tokrat navdušila z receptom za BUČKINO PITO, ki je BREZ GLUTENA in primerna tudi za DIABETIKE. Če želiš biti na tekočem z njenimi recepti, jo poišči na Instagramu TUKAJ.

ZA TESTO potrebuješ:

– 150 g ZELENE BANANINE moke 
– 150 g razmaščene BUČNE moke
– 150 do 200 g skyra
– Ščepec HIMALAJSKE soli
– Mlačno vodo (po potrebi)

In ZA NADEV:

– Bučke, stročji fižol, grah, čebulo, liste špinače in/ali katerekoli drugo zelenjavo po izbiri.
Vrtna zelišča
– 3 jajca
– 1 dcl nesladkanega mandljevega mleka (ali drugega mleka po izbiri)

 

 

TAKO PRIPRAVIŠ PITO:

Vse sestavine za testo med seboj dobro premešaj in zgneti v lepljivo maso. Nato testo oblikujemo po pekaču – pri tem si pomagaj z mokrimi dlanmi ali dodatkom moke:
Nič hudega ni, če je testo bolj lepljivo kot običajno, najverjetneje se ga ne bo dalo razvaljat, zato testo samo počasi z mokrimi dlanmi pritiskaj in oblikuj po pekaču. Tako pripravljen pekač s testom peci približno 20 minut na 180°C.
.
Medtem popeci narezane bučke, stročji fižol, čebulo in še kaj … Ne “šparat” zelenjave. 😀 Ko je zelenjava malenkost popečena, jo začini z vrtnimi zelišči.
.
Pečeno testo vzemi iz pečice in ga napolni s pravkar pripravljeno zelenjavo. Nato v majhnem lončku zmešaj 3 jajčka in 1 dcl mleka in mešanico prelij čez zelenjavo.  Nato vse skupaj pri isti temperaturi peci še nekaj časa – dokler skorjica ni zlato rjavo zapečena.

Dober tek!

 

.